ГЛАВНОЕ В НОМЕРЕ:
19.02.2016
Бывшего и нынешнего министра образования РК сравнили в Сети

19.02.2016
Тренды развития системы высшего образования

19.02.2016
Заман қайда бет алды

ВНИМАНИЕ:
ПОИСК НА САЙТЕ
РЕКЛАМА
ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ:

2016-02-19 10:52:02 Гулшат:
Бұл газет халықтың көңілінен шығатын, мақтауға тұратын, ұстаздар ға үлкен көмегін тигізетін бұқаралық ақпарат құралы. Арқашан сиздерді, ұжымды жеңістің төрінен көре берейік

2016-02-19 10:16:41 Гость_344:
Үлгі боларлық ұстаздарымыз аман болсын!!!

2016-02-19 10:16:13 Гость_344:
Үлгі боларлық ұстаздарымыз аман болсын!!!

2016-02-19 10:10:32 Айерке:
Заман емес бет алған, қарапайым халық бұрмаланған!!!

2016-02-19 10:08:54 Гость_624:
Жеңістің бастамасы ғана болып, бұдан да биіктен көріне беріңіздер!!!

2016-02-18 20:16:33 Гость_364:
фууууу

2016-02-17 21:19:24 Гость_100:
Мазмұндау жоспары жоқ екен әттең

2016-02-08 12:01:30 Гость_289:
довольно таки не плохой грант!

2016-02-07 23:52:23 Гүлнұр Жұмабекқызы:
Әріптестер, сабағыма қатысты түсінік (комментарий), сын, талқылау жазсаңыздар дән риза болар едім! Мүмкіндік болса личкаға: zhunusova_19_78@mail.ru

2016-02-05 20:25:37 жанат:
Сәлеметсізбе,Ағалиева Жанат Бейсембайқызы курстасым еді, хабарласса жақсы болар еді. менің ұялы т. 87029762346 Мақала керемет жазылған, Жанаттан сондай сөздер шығатын қыз еді.

2016-02-04 22:56:31 Гость_150:
Для учителя истории, литературы материал просто находка. Спасибо, что подпитываете столь нужными фактами.

2016-02-02 17:29:57 Гость_197:
Для первоклассников вводят пятидневку,чтобы развивать у них навыки.А шестидневку для "нулевиков" для чего ввели? У нас дети по субботам не хотят идти в школу.Капризы,истерика,плач-еле уговариваем.

2016-02-02 17:29:44 Гость_197:
Для первоклассников вводят пятидневку,чтобы развивать у них навыки.А шестидневку для "нулевиков" для чего ввели? У нас дети по субботам не хотят идти в школу.Капризы,истерика,плач-еле уговариваем.

2016-02-02 17:29:22 Гость_197:
Для первоклассников вводят пятидневку,чтобы развивать у них навыки.А шестидневку для "нулевиков" для чего ввели? У нас дети по субботам не хотят идти в школу.Капризы,истерика,плач-еле уговариваем.

2016-02-02 01:20:43 Гость_981:
кто нибудь помогите мне с казахским!!!

2016-01-30 22:30:01 Гость_205:
Нұрланның Темірбек Қожакеев туралы жазған естілігін оқып, студенттік кез, ұлағатты ұстазымыздың лекциясы есіме түсті. Нұрлан Темірбек аға туралы керемет естелік жазыпсын.

2016-01-25 10:57:23 Гость_540:
Ошибка в учебниках - это еще не все! А сама программа?! - Это же ужас... Уже с 0-го класса страшно становится! Дети еще буквы не выучили и не поняли что от них хотят, но различные срезы контрольные им проводят! А дальше еще хуже... вместо ежедневных уроков, как было в начале независимости, грамоте, письму, математики; У детей много таких как труд, конструктор, бумага и пластика(без понятия что за предмет такой), апликация, лепка... грамота(письмо), математика, развитие речи (чтение по нынешнему), каз яз и англ яз по 1 уроку в неделю (англя яз и матем 2 раза, до нового года вместо математики была граматика). У детей по 5 уроков каждый день, но за это время толком ничему не научились, кроме родителей которым приходится обучатся тому, что преподают в худшколе на ДПИ! Вот такая программа... Что будет в первом классе боятся представить все родители нулевичков... Программу надо разрабатывать, а там глядишь и ошибок не будет!

2016-01-25 10:47:56 Гость_376:
Ребята молодцы! Но мне вот интересно, если бы и их ранили, то что бы говорили эти самые полицейские???

2016-01-24 21:06:34 Гость_875:
Вау! Как здорово! Благодарю за очень интересную подборку. И напомнили и заставили задуматься!

2016-01-22 12:23:18 Гость_449:
А у нас в Казахстане Министру уже в глаза говорят в программах различных, что учебники ужасного качества и с ошибками. И все также остается

АРХИВ НОВОСТЕЙ:
РЕКЛАМНЫЙ БЛОК:
ОПРОС:

Архив голосований

ҚҰРМЕТТІ ОҚЫРМАН!

Бұл сіздің рухани жан серігіңіз сырлас досыңыз. Осы газет арқылы Сіз өз шығармашылығыңызды, тәжірибеңізді қалың көпшілікпен бөлісе аласыз. Облыс көлеміндегі денсаулық саласының тыныс-тіршілігімен танысып, ақпараттар айдынында өз қажетіңізге жарар мағлұматтарды дер кезінде ала аласыз. Ендеше, қапы қалмаңыз, қадірлі оқырмаң! Жазылым бағасы:
6 айға - 1530 тенге;
1 жылға - 3060 тенге;
Индекс - 66111
Газетке кез-келген "Казпошта" бөлімшелері арқылы жазыла аласыз.

ВАШЕМУ ВНИМАНИЮ!

Уважаемые педагоги и читатели!
Газета "Білім шапағаты" является изданием, деятельность которого посвящена публикации материалов учителей и педагогов
В связи с этим редакция газеты намерена публиковать для своих подписчиков их аттестационные, квалификационные работы, а также поздравления и пожелания. Для публикации научно-квалификационных трудов на страницах нашей газеты необходимо наличие подписной квитанции (корешка) на газету "Білім шапағаты" с местных отделений "Казпочты".

ПОГОДНЫЙ ИНФОРМЕР:


НАШИ ПАРТНЕРЫ:

Публикуемый материал

БИСЕРМЕН ЖҰМЫС

02.12.2011 Просмотров: 3505 Комментариев: 8

Сабақтың мақсаты:оқушылардың бисермен жұмыс істеудегі шеберлігін арттырып, білімін жүйелеу.
а)Білімділік:оқушылардың сәндік-қолданбалы өнердегі білімін жүйелендіру,шеберлік деңгейін арттыру арқылы әсемдік пен сұлулықты бағалай білуге үйрету.
ә)Дамытушылық:сәндік қолөнерге қызығушылығын арттыру,эстетикалық талғамын дамыту.
б)Тәрбиелік:өз бетімен жұмыс жасауға, өнерді бағалауға,ұқыптылыққа,еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:аралас сабақ .
Сабақтың әдісі:сұрақ -жауап,түсіндіру,сарамандық жұмыс.
Пәнаралық байланыс:биология,тарих,сызу,бейнелеу.
Сабақтың көрнекілігі:моншақтан жасалған бұйымдар,үлгілері,схема,кітаптар,журналдар
Қажетті құрал-жабдықтар:ине,жіп,жібек жіп,леска,бисер түрлері,тор дәптер.
Сабақ барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасып,түгендеп шығу,сабаққа дайындығын тексеру,қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.
2.Јткен сабақты қайталау.
Жасалған жұмысты тексеру.
1)Бисермен қандай заттарды әшекейлеп тігуге болады?
2)Бисерді машинамен тігу ме,әлде қолмен тігу қолайлы ма?
3.Жаңа сабақ.
-Бисер деген не?Оларды пайдаланып не жасауға болады?
Бисер-ұсақ түрлі түсті моншақтар.Стеклярус-ұзын таяқшалар,рубка-қысқа таяқшалар деп бөлінеді.
Бисердің отаны-Ежелгі Египет.Бисер тоқу өнері-ертеден кеңінен таралып,танылып келе жатқан халық шығармашылығының бір түрі.Халық тұрмысында үлкен рөлі бар.Бисермен тігілген бұйымдар өте жоғары бағаланады,әсіресе қолмен тігу түрі ерекше.Бисер –Египеттегі бусра деген арабтың атымен аталып,содан «Бусер»деген атпен «Жалған маржан» аталады.Египеттіктер «бусра» деп айтса,бізге келіп «бисер-ұсақ моншақ»-деп аталады.Бисермен қазақтың ұлттық ою-өрнектерін,тұмарша,алқа,бой тұмар,шашбау,сырға жасауға болады.Бисермен тоқу,тігу,желімдеу өнерлері де бар.Бисермен тоқу- ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келе жатқан көне өнердің бір түрі.
Бисермен тоқу жұмысы қызықты,әрі қарқынды жүруі үшін тек құрал-жабдықтар түгел болып қана қоймай,сонымен қатар жұмыс орнын дұрыс ұйымдастырудың да маңызы бар.Үстелге жылы түсті матаны бүктеп орналастыру қажет,онда бисер жақсы көрініп,көзді шаршатпайтын болғаны жөн.Іске кірісер алдында бисердің қажетті түстерін араластырмай қоямыз.Әзірленетін бұйымның схема-сызбасын тіреуішке тіреп көз алдымызға қоямыз.Жұмысқа кіріспес бұрын схемамен мұқият танысқан жөн.
4.Сарамандық жұмыс.
Жұмысты бастамас бұрын техникалық қауіпсіздік ережесін еске саламыз.
1.Инені аузыңа салма.
2.Тот басқан инемен жұмыс жасауға болмайды.
3.Инені кез келген жерге қадауға болмайды.
4.Бисерлер шашылып кетпес үшін оларды кесілген матаның үстінде немесе қорапшада ұстаған жөн.
Схема оқушыларға таратылып түсіндіріледі.Осы бойынша оқушылар өздеріне керекті түстерді таңдап,жұмыстарын бастайды.
5.Сергіту сәті.Сөзжұмбақты шешу.

6.Қорытындылау.
1.Бисер дегеніміз не?алғашқы да қалай аталған?
2.Бисер түрлері қандай?
3.Қандай бұйымдар жасалынады?
Мақал-мәтелдер.(аяқтау)
1.Жеті рет өлшеп...... (бір рет піш)
2.Көз қорқақ.............. (қол батыр)
3.Ердің атын............. (ел шығарар)
4.Јнер көзі................. (халықта)
5.Ата көрген............. (оқ жонар)
Шеше көрген............. (тон пішер)
6.Ата-мұра................ (асыл қазына)
7. Оқушыларды бағалау.
8.Үйге тапсырма (жұмыстарын аяқтау),жұмыс орнын жинау

Автор: Р.Е.ҚҰТЖАНОВА, Достық орта мектебінің технология пәні мұғалімі Алматы облысы,Алакөл ауданы.

Версия для печати

Другие новости

Комментарии


Iodipuddy2012-10-30 15:40:31# 6295

Вот, как и вседа у меня на сайте мой следующий урок №4 по плетению из бисера цветка василек http://anka.uz.ua/васильки-из-бисера/

Iodipuddy2012-11-12 14:58:21# 6772

Как и обищала мой очередной урок №8 по плетению из бисера <a href=http://anka.uz.ua/ромашка-из-бисера/>Ромашка из бисера</a>

LiaizegeAress2012-11-24 09:55:48# 7721

Как и обищала мой очередной урок №4 по плетению из бисера <a href=http://anka.uz.ua/роза-из-бисера-перелельным-плетением/> Роза из бисера </a>

Distfreetle2013-02-03 02:16:46# 9153

Привед! Собственно ищу своего друга c ником то ли Ver1tj то ли Verlhs ... точно не помню.
Мы здесь раньше часто общались, а потом я ушел в армию.
А недавно дембельнулся и найти его не могу ((

Distfreetle2013-02-03 07:08:49# 9162

Привед! может кто знает моего друга c ником то ли Ver1hs то ли Verldj ... точно не помню.
Мы здесь раньше часто общались, а потом забрали меня в армию.
А щас дембельнулся и найти его не могу ((

Distfreetle2013-02-03 10:54:18# 9167

Привед! Собственно ищу своего друга c ником то ли Ver1gr то ли Verlbk ... точно не помню.
Мы здесь раньше часто общались, а потом я ушел в армию.
А недавно дембельнулся и найти его не могу ((

Distfreetle2013-02-03 14:54:55# 9171

Ку алл! может кто знает моего друга c ником то ли Ver1if то ли Verlxq ... точно не помню.
Мы здесь раньше часто общались, а потом загребли меня в армаду.
А наднях дембельнулся и найти его не могу ((

BorBuhetert2013-02-04 04:40:20# 9181

Вот, как и вседа у меня на сайте мой очередной урок №6 по плетению из бисера <a href=http://anka.uz.ua/> Схема плетения</a>