ГЛАВНОЕ В НОМЕРЕ:
18.04.2014
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ ОҚУЛЫҚТАРДА ҚАТЕЛЕР ӨРІП ЖҮР

18.04.2014
МОРАТОРИЙ – МҰҒАЛІМДЕРГЕ КЕРЕК

18.04.2014
БІРНЕШЕ ҒАЛЫМ ТӨСБЕЛГІЛЕРМЕН МАРАПАТТАЛДЫ

18.04.2014
КАЗАХСТАН ДОЛЖЕН СТРЕМИТЬСЯ

ВНИМАНИЕ:
РЕКЛАМА
ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ:

2014-04-18 13:19:07 Гость_550:
Лучший учитель начальных классов в школе Белинского

2014-04-15 16:39:27 Гость_347:
Сәлеметсіздер ме, сіздердің газетке мақаланы қалай жіберсе болады, электронды жүйе арқылы

2014-04-15 13:03:29 Гость_163:
Зерде білім сайысына оқушыларымды қатыстырайын деп едім. Сіздермен қалай хабарласа аламын.

2014-04-13 21:19:38 Гость_123:
маған орфаграфиялық сөздік керек

2014-04-13 18:50:11 Гость_225:
Ұлтуған апай осы создерді оқып,журегімнің катты ауырғаны-ай. Бауыржан ағанын әруағы бір күңіренген шығар.

2014-04-13 14:49:05 Гость_316:
cool

2014-04-10 13:14:24 Гость_271:
Оте керемет рахмет сизге

2014-04-10 12:54:11 Гость_154:
как можно скачать слайд? заранее спасибо!

2014-04-09 22:35:50 Гость_444:
сизге коптен коп рахмет алгысым шексиз

2014-04-08 11:47:32 Гость_2007:
Когда будут опубликованы темы сочинений за 11 класс по рус.лит-ре, и 9 классы тоже.Заранее благодарна!

2014-04-08 08:19:45 аружан:
өте күшті керемет кккккккккккккллллллллллллаааааааааааасссссссссссссссссссссссссс

2014-04-07 08:52:21 Гость_910:
клас рахмет

2014-04-06 22:42:15 Гость_100:
классно!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2014-04-05 17:22:54 Гость_414:
өте дұрыс айтылған!!!

2014-04-05 14:25:03 жазитова жанерке:
такырып оте кызыкты

2014-04-03 23:57:17 Гость_432:
норм

2014-04-02 20:58:27 жанко:
норм

2014-04-02 12:02:32 Aidana:
OK

2014-04-02 10:45:50 ақерке:
ссссссссссссссссссссссссуууууууууууууууууууууупппппппппппппппппппппеееееееееееееееееррррррррррррррррр

2014-03-26 14:14:28 frj:
саламатсыздарма "әлемдік білім кеңістігінде енудегі мұғалімнің ролі" туралы макала тауып беріңіздерші

АРХИВ НОВОСТЕЙ:
РЕКЛАМНЫЙ БЛОК:
ОПРОС:

Архив голосований

ҚҰРМЕТТІ ОҚЫРМАН!

Бұл сіздің рухани жан серігіңіз сырлас досыңыз. Осы газет арқылы Сіз өз шығармашылығыңызды, тәжірибеңізді қалың көпшілікпен бөлісе аласыз. Облыс көлеміндегі денсаулық саласының тыныс-тіршілігімен танысып, ақпараттар айдынында өз қажетіңізге жарар мағлұматтарды дер кезінде ала аласыз. Ендеше, қапы қалмаңыз, қадірлі оқырмаң! Жазылым бағасы:
6 айға - 1530 тенге;
1 жылға - 3060 тенге;
Индекс - 66111
Газетке кез-келген "Казпошта" бөлімшелері арқылы жазыла аласыз.

ВАШЕМУ ВНИМАНИЮ!

Уважаемые педагоги и читатели!
Газета "Білім шапағаты" является изданием, деятельность которого посвящена публикации материалов учителей и педагогов
В связи с этим редакция газеты намерена публиковать для своих подписчиков их аттестационные, квалификационные работы, а также поздравления и пожелания. Для публикации научно-квалификационных трудов на страницах нашей газеты необходимо наличие подписной квитанции (корешка) на газету "Білім шапағаты" с местных отделений "Казпочты".

ПОГОДНЫЙ ИНФОРМЕР:


НАШИ ПАРТНЕРЫ:

Публикуемый материал

БИСЕРМЕН ЖҰМЫС

02.12.2011 Просмотров: 2849 Комментариев: 8

Сабақтың мақсаты:оқушылардың бисермен жұмыс істеудегі шеберлігін арттырып, білімін жүйелеу.
а)Білімділік:оқушылардың сәндік-қолданбалы өнердегі білімін жүйелендіру,шеберлік деңгейін арттыру арқылы әсемдік пен сұлулықты бағалай білуге үйрету.
ә)Дамытушылық:сәндік қолөнерге қызығушылығын арттыру,эстетикалық талғамын дамыту.
б)Тәрбиелік:өз бетімен жұмыс жасауға, өнерді бағалауға,ұқыптылыққа,еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:аралас сабақ .
Сабақтың әдісі:сұрақ -жауап,түсіндіру,сарамандық жұмыс.
Пәнаралық байланыс:биология,тарих,сызу,бейнелеу.
Сабақтың көрнекілігі:моншақтан жасалған бұйымдар,үлгілері,схема,кітаптар,журналдар
Қажетті құрал-жабдықтар:ине,жіп,жібек жіп,леска,бисер түрлері,тор дәптер.
Сабақ барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасып,түгендеп шығу,сабаққа дайындығын тексеру,қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.
2.Јткен сабақты қайталау.
Жасалған жұмысты тексеру.
1)Бисермен қандай заттарды әшекейлеп тігуге болады?
2)Бисерді машинамен тігу ме,әлде қолмен тігу қолайлы ма?
3.Жаңа сабақ.
-Бисер деген не?Оларды пайдаланып не жасауға болады?
Бисер-ұсақ түрлі түсті моншақтар.Стеклярус-ұзын таяқшалар,рубка-қысқа таяқшалар деп бөлінеді.
Бисердің отаны-Ежелгі Египет.Бисер тоқу өнері-ертеден кеңінен таралып,танылып келе жатқан халық шығармашылығының бір түрі.Халық тұрмысында үлкен рөлі бар.Бисермен тігілген бұйымдар өте жоғары бағаланады,әсіресе қолмен тігу түрі ерекше.Бисер –Египеттегі бусра деген арабтың атымен аталып,содан «Бусер»деген атпен «Жалған маржан» аталады.Египеттіктер «бусра» деп айтса,бізге келіп «бисер-ұсақ моншақ»-деп аталады.Бисермен қазақтың ұлттық ою-өрнектерін,тұмарша,алқа,бой тұмар,шашбау,сырға жасауға болады.Бисермен тоқу,тігу,желімдеу өнерлері де бар.Бисермен тоқу- ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келе жатқан көне өнердің бір түрі.
Бисермен тоқу жұмысы қызықты,әрі қарқынды жүруі үшін тек құрал-жабдықтар түгел болып қана қоймай,сонымен қатар жұмыс орнын дұрыс ұйымдастырудың да маңызы бар.Үстелге жылы түсті матаны бүктеп орналастыру қажет,онда бисер жақсы көрініп,көзді шаршатпайтын болғаны жөн.Іске кірісер алдында бисердің қажетті түстерін араластырмай қоямыз.Әзірленетін бұйымның схема-сызбасын тіреуішке тіреп көз алдымызға қоямыз.Жұмысқа кіріспес бұрын схемамен мұқият танысқан жөн.
4.Сарамандық жұмыс.
Жұмысты бастамас бұрын техникалық қауіпсіздік ережесін еске саламыз.
1.Инені аузыңа салма.
2.Тот басқан инемен жұмыс жасауға болмайды.
3.Инені кез келген жерге қадауға болмайды.
4.Бисерлер шашылып кетпес үшін оларды кесілген матаның үстінде немесе қорапшада ұстаған жөн.
Схема оқушыларға таратылып түсіндіріледі.Осы бойынша оқушылар өздеріне керекті түстерді таңдап,жұмыстарын бастайды.
5.Сергіту сәті.Сөзжұмбақты шешу.

6.Қорытындылау.
1.Бисер дегеніміз не?алғашқы да қалай аталған?
2.Бисер түрлері қандай?
3.Қандай бұйымдар жасалынады?
Мақал-мәтелдер.(аяқтау)
1.Жеті рет өлшеп...... (бір рет піш)
2.Көз қорқақ.............. (қол батыр)
3.Ердің атын............. (ел шығарар)
4.Јнер көзі................. (халықта)
5.Ата көрген............. (оқ жонар)
Шеше көрген............. (тон пішер)
6.Ата-мұра................ (асыл қазына)
7. Оқушыларды бағалау.
8.Үйге тапсырма (жұмыстарын аяқтау),жұмыс орнын жинау

Автор: Р.Е.ҚҰТЖАНОВА, Достық орта мектебінің технология пәні мұғалімі Алматы облысы,Алакөл ауданы.

Версия для печати

Другие новости

Комментарии


Iodipuddy2012-10-30 15:40:31# 6295

Вот, как и вседа у меня на сайте мой следующий урок №4 по плетению из бисера цветка василек http://anka.uz.ua/васильки-из-бисера/

Iodipuddy2012-11-12 14:58:21# 6772

Как и обищала мой очередной урок №8 по плетению из бисера <a href=http://anka.uz.ua/ромашка-из-бисера/>Ромашка из бисера</a>

LiaizegeAress2012-11-24 09:55:48# 7721

Как и обищала мой очередной урок №4 по плетению из бисера <a href=http://anka.uz.ua/роза-из-бисера-перелельным-плетением/> Роза из бисера </a>

Distfreetle2013-02-03 02:16:46# 9153

Привед! Собственно ищу своего друга c ником то ли Ver1tj то ли Verlhs ... точно не помню.
Мы здесь раньше часто общались, а потом я ушел в армию.
А недавно дембельнулся и найти его не могу ((

Distfreetle2013-02-03 07:08:49# 9162

Привед! может кто знает моего друга c ником то ли Ver1hs то ли Verldj ... точно не помню.
Мы здесь раньше часто общались, а потом забрали меня в армию.
А щас дембельнулся и найти его не могу ((

Distfreetle2013-02-03 10:54:18# 9167

Привед! Собственно ищу своего друга c ником то ли Ver1gr то ли Verlbk ... точно не помню.
Мы здесь раньше часто общались, а потом я ушел в армию.
А недавно дембельнулся и найти его не могу ((

Distfreetle2013-02-03 14:54:55# 9171

Ку алл! может кто знает моего друга c ником то ли Ver1if то ли Verlxq ... точно не помню.
Мы здесь раньше часто общались, а потом загребли меня в армаду.
А наднях дембельнулся и найти его не могу ((

BorBuhetert2013-02-04 04:40:20# 9181

Вот, как и вседа у меня на сайте мой очередной урок №6 по плетению из бисера <a href=http://anka.uz.ua/> Схема плетения</a>