ГЛАВНОЕ В НОМЕРЕ:
27.06.2014
РАМАЗАН АЙЫ МҮБӘРӘК БОЛСЫН!

27.06.2014
ВСТРЕЧА С ЛУЧШИМИ

27.06.2014
ПРАВИЛЬНО ЛИ ДАРИТЬ АВТОМОБИЛИ ОТЛИЧИВШИМСЯ ВО ВРЕМЯ ЕНТ?

ВНИМАНИЕ:
РЕКЛАМА
ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ:

2014-05-30 14:41:13 Гость_326:
Бауыржан аганын аруагы колдасын !!!!!!!!!ким кандай Кудай корип тур Ултуган апай сизге жала жапкандардын исин Кудай жондер!!!!!жамандыкты айта бермей жаксыга кошейк успехо вам и удачи

2014-05-28 19:18:50 Гость_228:
мда... праило фальшивое

2014-05-27 17:20:48 Гость_240:
Намысы бар әр қазақ өзін ұлт деп санай білмесе, несі қазақ...

2014-05-27 14:50:14 Гость_839:
рахмет

2014-05-22 11:07:04 Гость_2014:
балалар гиография сабағынан комектесіндерші .мен 7"б" сынып окимын ме

2014-05-18 12:51:19 Гость_630:
Автомашина бензин құтысының сыйымдылығы 30 л.Оған толтыра құйылған бензиннің массасын есепте.

2014-05-16 18:28:16 Майра Әбибуллақызы:
Педагогтің құзыреттіліктері ұнады, жас та болса, жап-жақсы талдаeлар жасfй алған, өз тәжірибеңізді қоссаңыз екен, сонда өрнектің бейнесі көркем бола түсер еді, ақиқатқа жақындайсыз деген тілегім бар.

2014-05-14 22:55:13 Гость_938:
ute kuwti eken

2014-05-12 20:35:24 Гость_483:
спасибо!!!

2014-05-12 20:34:08 Гость_869:
отлично!!! просто супер! Thank you very much!!!

2014-05-11 18:36:33 Гость_541:
"МДҚ ұйымдастыру"пәні бойынша бағдарламадан қысқаша мәлімет жасаған,толық жауап жазған дұрыс болар.

2014-05-11 16:25:31 гулжанат:
мен биылғы жылы яғни.желтоқсан айында тест тапсырған едим.Алайда тестіден 1 балл жетпей қалып өте алмай қалдым.Енди осы мамырдын 25 не дейін 2014жылдың қайтадан өтініш беруіме болады ма?

2014-05-10 16:48:00 Гость_877:
Казина кожахметовна Вам привет от Ербола

2014-05-10 16:11:44 Гость_127:
маған ұнады балалар өте қуанды

2014-05-09 15:38:13 Гость_830:
у рахмет жарыста 1 ші орын алатын болдым

2014-05-06 23:31:19 Гость_276:
Ұлт адамы, елдің анасы болу екінің бірінің қолынан келмейді. Ұлт адамысыз деп жазу нағыз сауатсыз адамның пікірі. Біреудің атынан өзіне пікір жазғандығы көрініп тұр.. Барлық шындықтың бағасын халық беретіндігін ұмытпаңдар. Шындықты ешкім жасыра алмайды.

2014-05-06 20:37:49 Гость_158:
kruto

2014-05-06 14:17:28 Гость_472:
Согласна, вот например сейчас встретила в ана тили слово суйiр, что это за слово?! И таких много.

2014-05-06 13:49:29 Гость_333:
Попробуй хоть что то найти на казахском языке, ничего. Где то пишут так, в другом источнике по другому. А южанский диалект, он ведь все заполонил, таких слов которые южане употребляют мы с роду не слыхали, и почему наши дети так же должны говорить? Их каякка, берсей, макул бесит

2014-05-06 03:51:30 Гость_854:
молоде!

АРХИВ НОВОСТЕЙ:
РЕКЛАМНЫЙ БЛОК:
ОПРОС:

Архив голосований

ҚҰРМЕТТІ ОҚЫРМАН!

Бұл сіздің рухани жан серігіңіз сырлас досыңыз. Осы газет арқылы Сіз өз шығармашылығыңызды, тәжірибеңізді қалың көпшілікпен бөлісе аласыз. Облыс көлеміндегі денсаулық саласының тыныс-тіршілігімен танысып, ақпараттар айдынында өз қажетіңізге жарар мағлұматтарды дер кезінде ала аласыз. Ендеше, қапы қалмаңыз, қадірлі оқырмаң! Жазылым бағасы:
6 айға - 1530 тенге;
1 жылға - 3060 тенге;
Индекс - 66111
Газетке кез-келген "Казпошта" бөлімшелері арқылы жазыла аласыз.

ВАШЕМУ ВНИМАНИЮ!

Уважаемые педагоги и читатели!
Газета "Білім шапағаты" является изданием, деятельность которого посвящена публикации материалов учителей и педагогов
В связи с этим редакция газеты намерена публиковать для своих подписчиков их аттестационные, квалификационные работы, а также поздравления и пожелания. Для публикации научно-квалификационных трудов на страницах нашей газеты необходимо наличие подписной квитанции (корешка) на газету "Білім шапағаты" с местных отделений "Казпочты".

ПОГОДНЫЙ ИНФОРМЕР:


НАШИ ПАРТНЕРЫ:

Публикуемый материал

БИСЕРМЕН ЖҰМЫС

02.12.2011 Просмотров: 3138 Комментариев: 8

Сабақтың мақсаты:оқушылардың бисермен жұмыс істеудегі шеберлігін арттырып, білімін жүйелеу.
а)Білімділік:оқушылардың сәндік-қолданбалы өнердегі білімін жүйелендіру,шеберлік деңгейін арттыру арқылы әсемдік пен сұлулықты бағалай білуге үйрету.
ә)Дамытушылық:сәндік қолөнерге қызығушылығын арттыру,эстетикалық талғамын дамыту.
б)Тәрбиелік:өз бетімен жұмыс жасауға, өнерді бағалауға,ұқыптылыққа,еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:аралас сабақ .
Сабақтың әдісі:сұрақ -жауап,түсіндіру,сарамандық жұмыс.
Пәнаралық байланыс:биология,тарих,сызу,бейнелеу.
Сабақтың көрнекілігі:моншақтан жасалған бұйымдар,үлгілері,схема,кітаптар,журналдар
Қажетті құрал-жабдықтар:ине,жіп,жібек жіп,леска,бисер түрлері,тор дәптер.
Сабақ барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасып,түгендеп шығу,сабаққа дайындығын тексеру,қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.
2.Јткен сабақты қайталау.
Жасалған жұмысты тексеру.
1)Бисермен қандай заттарды әшекейлеп тігуге болады?
2)Бисерді машинамен тігу ме,әлде қолмен тігу қолайлы ма?
3.Жаңа сабақ.
-Бисер деген не?Оларды пайдаланып не жасауға болады?
Бисер-ұсақ түрлі түсті моншақтар.Стеклярус-ұзын таяқшалар,рубка-қысқа таяқшалар деп бөлінеді.
Бисердің отаны-Ежелгі Египет.Бисер тоқу өнері-ертеден кеңінен таралып,танылып келе жатқан халық шығармашылығының бір түрі.Халық тұрмысында үлкен рөлі бар.Бисермен тігілген бұйымдар өте жоғары бағаланады,әсіресе қолмен тігу түрі ерекше.Бисер –Египеттегі бусра деген арабтың атымен аталып,содан «Бусер»деген атпен «Жалған маржан» аталады.Египеттіктер «бусра» деп айтса,бізге келіп «бисер-ұсақ моншақ»-деп аталады.Бисермен қазақтың ұлттық ою-өрнектерін,тұмарша,алқа,бой тұмар,шашбау,сырға жасауға болады.Бисермен тоқу,тігу,желімдеу өнерлері де бар.Бисермен тоқу- ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келе жатқан көне өнердің бір түрі.
Бисермен тоқу жұмысы қызықты,әрі қарқынды жүруі үшін тек құрал-жабдықтар түгел болып қана қоймай,сонымен қатар жұмыс орнын дұрыс ұйымдастырудың да маңызы бар.Үстелге жылы түсті матаны бүктеп орналастыру қажет,онда бисер жақсы көрініп,көзді шаршатпайтын болғаны жөн.Іске кірісер алдында бисердің қажетті түстерін араластырмай қоямыз.Әзірленетін бұйымның схема-сызбасын тіреуішке тіреп көз алдымызға қоямыз.Жұмысқа кіріспес бұрын схемамен мұқият танысқан жөн.
4.Сарамандық жұмыс.
Жұмысты бастамас бұрын техникалық қауіпсіздік ережесін еске саламыз.
1.Инені аузыңа салма.
2.Тот басқан инемен жұмыс жасауға болмайды.
3.Инені кез келген жерге қадауға болмайды.
4.Бисерлер шашылып кетпес үшін оларды кесілген матаның үстінде немесе қорапшада ұстаған жөн.
Схема оқушыларға таратылып түсіндіріледі.Осы бойынша оқушылар өздеріне керекті түстерді таңдап,жұмыстарын бастайды.
5.Сергіту сәті.Сөзжұмбақты шешу.

6.Қорытындылау.
1.Бисер дегеніміз не?алғашқы да қалай аталған?
2.Бисер түрлері қандай?
3.Қандай бұйымдар жасалынады?
Мақал-мәтелдер.(аяқтау)
1.Жеті рет өлшеп...... (бір рет піш)
2.Көз қорқақ.............. (қол батыр)
3.Ердің атын............. (ел шығарар)
4.Јнер көзі................. (халықта)
5.Ата көрген............. (оқ жонар)
Шеше көрген............. (тон пішер)
6.Ата-мұра................ (асыл қазына)
7. Оқушыларды бағалау.
8.Үйге тапсырма (жұмыстарын аяқтау),жұмыс орнын жинау

Автор: Р.Е.ҚҰТЖАНОВА, Достық орта мектебінің технология пәні мұғалімі Алматы облысы,Алакөл ауданы.

Версия для печати

Другие новости

Комментарии


Iodipuddy2012-10-30 15:40:31# 6295

Вот, как и вседа у меня на сайте мой следующий урок №4 по плетению из бисера цветка василек http://anka.uz.ua/васильки-из-бисера/

Iodipuddy2012-11-12 14:58:21# 6772

Как и обищала мой очередной урок №8 по плетению из бисера <a href=http://anka.uz.ua/ромашка-из-бисера/>Ромашка из бисера</a>

LiaizegeAress2012-11-24 09:55:48# 7721

Как и обищала мой очередной урок №4 по плетению из бисера <a href=http://anka.uz.ua/роза-из-бисера-перелельным-плетением/> Роза из бисера </a>

Distfreetle2013-02-03 02:16:46# 9153

Привед! Собственно ищу своего друга c ником то ли Ver1tj то ли Verlhs ... точно не помню.
Мы здесь раньше часто общались, а потом я ушел в армию.
А недавно дембельнулся и найти его не могу ((

Distfreetle2013-02-03 07:08:49# 9162

Привед! может кто знает моего друга c ником то ли Ver1hs то ли Verldj ... точно не помню.
Мы здесь раньше часто общались, а потом забрали меня в армию.
А щас дембельнулся и найти его не могу ((

Distfreetle2013-02-03 10:54:18# 9167

Привед! Собственно ищу своего друга c ником то ли Ver1gr то ли Verlbk ... точно не помню.
Мы здесь раньше часто общались, а потом я ушел в армию.
А недавно дембельнулся и найти его не могу ((

Distfreetle2013-02-03 14:54:55# 9171

Ку алл! может кто знает моего друга c ником то ли Ver1if то ли Verlxq ... точно не помню.
Мы здесь раньше часто общались, а потом загребли меня в армаду.
А наднях дембельнулся и найти его не могу ((

BorBuhetert2013-02-04 04:40:20# 9181

Вот, как и вседа у меня на сайте мой очередной урок №6 по плетению из бисера <a href=http://anka.uz.ua/> Схема плетения</a>