ГЛАВНОЕ В НОМЕРЕ:
19.02.2016
Бывшего и нынешнего министра образования РК сравнили в Сети

19.02.2016
Тренды развития системы высшего образования

19.02.2016
Заман қайда бет алды

ВНИМАНИЕ:
ПОИСК НА САЙТЕ
РЕКЛАМА
ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ:

2016-02-19 10:52:02 Гулшат:
Бұл газет халықтың көңілінен шығатын, мақтауға тұратын, ұстаздар ға үлкен көмегін тигізетін бұқаралық ақпарат құралы. Арқашан сиздерді, ұжымды жеңістің төрінен көре берейік

2016-02-19 10:16:41 Гость_344:
Үлгі боларлық ұстаздарымыз аман болсын!!!

2016-02-19 10:16:13 Гость_344:
Үлгі боларлық ұстаздарымыз аман болсын!!!

2016-02-19 10:10:32 Айерке:
Заман емес бет алған, қарапайым халық бұрмаланған!!!

2016-02-19 10:08:54 Гость_624:
Жеңістің бастамасы ғана болып, бұдан да биіктен көріне беріңіздер!!!

2016-02-18 20:16:33 Гость_364:
фууууу

2016-02-17 21:19:24 Гость_100:
Мазмұндау жоспары жоқ екен әттең

2016-02-08 12:01:30 Гость_289:
довольно таки не плохой грант!

2016-02-07 23:52:23 Гүлнұр Жұмабекқызы:
Әріптестер, сабағыма қатысты түсінік (комментарий), сын, талқылау жазсаңыздар дән риза болар едім! Мүмкіндік болса личкаға: zhunusova_19_78@mail.ru

2016-02-05 20:25:37 жанат:
Сәлеметсізбе,Ағалиева Жанат Бейсембайқызы курстасым еді, хабарласса жақсы болар еді. менің ұялы т. 87029762346 Мақала керемет жазылған, Жанаттан сондай сөздер шығатын қыз еді.

2016-02-04 22:56:31 Гость_150:
Для учителя истории, литературы материал просто находка. Спасибо, что подпитываете столь нужными фактами.

2016-02-02 17:29:57 Гость_197:
Для первоклассников вводят пятидневку,чтобы развивать у них навыки.А шестидневку для "нулевиков" для чего ввели? У нас дети по субботам не хотят идти в школу.Капризы,истерика,плач-еле уговариваем.

2016-02-02 17:29:44 Гость_197:
Для первоклассников вводят пятидневку,чтобы развивать у них навыки.А шестидневку для "нулевиков" для чего ввели? У нас дети по субботам не хотят идти в школу.Капризы,истерика,плач-еле уговариваем.

2016-02-02 17:29:22 Гость_197:
Для первоклассников вводят пятидневку,чтобы развивать у них навыки.А шестидневку для "нулевиков" для чего ввели? У нас дети по субботам не хотят идти в школу.Капризы,истерика,плач-еле уговариваем.

2016-02-02 01:20:43 Гость_981:
кто нибудь помогите мне с казахским!!!

2016-01-30 22:30:01 Гость_205:
Нұрланның Темірбек Қожакеев туралы жазған естілігін оқып, студенттік кез, ұлағатты ұстазымыздың лекциясы есіме түсті. Нұрлан Темірбек аға туралы керемет естелік жазыпсын.

2016-01-25 10:57:23 Гость_540:
Ошибка в учебниках - это еще не все! А сама программа?! - Это же ужас... Уже с 0-го класса страшно становится! Дети еще буквы не выучили и не поняли что от них хотят, но различные срезы контрольные им проводят! А дальше еще хуже... вместо ежедневных уроков, как было в начале независимости, грамоте, письму, математики; У детей много таких как труд, конструктор, бумага и пластика(без понятия что за предмет такой), апликация, лепка... грамота(письмо), математика, развитие речи (чтение по нынешнему), каз яз и англ яз по 1 уроку в неделю (англя яз и матем 2 раза, до нового года вместо математики была граматика). У детей по 5 уроков каждый день, но за это время толком ничему не научились, кроме родителей которым приходится обучатся тому, что преподают в худшколе на ДПИ! Вот такая программа... Что будет в первом классе боятся представить все родители нулевичков... Программу надо разрабатывать, а там глядишь и ошибок не будет!

2016-01-25 10:47:56 Гость_376:
Ребята молодцы! Но мне вот интересно, если бы и их ранили, то что бы говорили эти самые полицейские???

2016-01-24 21:06:34 Гость_875:
Вау! Как здорово! Благодарю за очень интересную подборку. И напомнили и заставили задуматься!

2016-01-22 12:23:18 Гость_449:
А у нас в Казахстане Министру уже в глаза говорят в программах различных, что учебники ужасного качества и с ошибками. И все также остается

АРХИВ НОВОСТЕЙ:
РЕКЛАМНЫЙ БЛОК:
ОПРОС:

Архив голосований

ҚҰРМЕТТІ ОҚЫРМАН!

Бұл сіздің рухани жан серігіңіз сырлас досыңыз. Осы газет арқылы Сіз өз шығармашылығыңызды, тәжірибеңізді қалың көпшілікпен бөлісе аласыз. Облыс көлеміндегі денсаулық саласының тыныс-тіршілігімен танысып, ақпараттар айдынында өз қажетіңізге жарар мағлұматтарды дер кезінде ала аласыз. Ендеше, қапы қалмаңыз, қадірлі оқырмаң! Жазылым бағасы:
6 айға - 1530 тенге;
1 жылға - 3060 тенге;
Индекс - 66111
Газетке кез-келген "Казпошта" бөлімшелері арқылы жазыла аласыз.

ВАШЕМУ ВНИМАНИЮ!

Уважаемые педагоги и читатели!
Газета "Білім шапағаты" является изданием, деятельность которого посвящена публикации материалов учителей и педагогов
В связи с этим редакция газеты намерена публиковать для своих подписчиков их аттестационные, квалификационные работы, а также поздравления и пожелания. Для публикации научно-квалификационных трудов на страницах нашей газеты необходимо наличие подписной квитанции (корешка) на газету "Білім шапағаты" с местных отделений "Казпочты".

ПОГОДНЫЙ ИНФОРМЕР:


НАШИ ПАРТНЕРЫ:

Публикуемый материал

Бисерден қазақтың ұлттық киімдегі жігіт пен қыз бейнесін тігу

01.04.2011 Просмотров: 2157 Комментариев: 1

Сабақтың мақсаты: оқушыларға бисерден бұйым жасау әдістері туралы түсінік беру, үйрету.
Дамытушылық мақсаты: бисермен бұйым жасау арқылы қол икемділігін дамытуға кәсіптік бейімділігін қалыптастыру, іскерлік өнерге баулу.
Тәрбиелік мақсаты: оқушыларға эстетикалық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: сарамандық.
Сабақтың көрнекілігі: моншақ, бисер, стеклярус, бұйымның бірнеше үлгілері, кестелердің жасалу түрлері, материалдар мен құрал-жабдықтар: бисер, ине, жіп, мата.
Пәнаралық байланыс:тарих, сызу, математика, бейнелеу өнері.
Сабақтың өту барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі;
2. Өткен сабақ сұрау;
3. Жаңа сабақ;
4. Сарамандық жұмыс;
5. Білімдерін бағалау;
6. Үйге тапсырма;
Жаңа сабақ:
Сабақтың мазмұны мен барысы:
Адам баласы ертеден тұрмыс орнын, киімдерін әдемілеуге тырысты.Бисерді әр халық өзінше таныған. Бисердің отаны ежелгі Египет, бұл жерде түрлі-түсті шыныдан моншақтар да жасалған. XV ғасырда және XVI ғасырдың басында бисер өндірісі ерекше дамыған. Қазір бисер өру дәстүрі қайта сәнге кірді, өнер саласында бисердің қолдану аясы үлкеюде. Бисермен жұмыс істеу арқылы сендер оның өте алуан түрлі екенін білдіңдер. Қазіргі кезде бисерлерді, негізінен, әшекей бұйымдар ретінде қолданады.
Бисерге сипаттама: түріне қарап бисерді: қарапайым, жай бисер, стеклярус, рубка, богема бисері деп бөледі.
Бисер ол- кішкентай ортасында тесігі бар шариктер. Түстері әр түрлі. Құрамына қарай бисер шыныдан және металдан жасалған болып бөлінеді. Ал өңделуіне қарай тұтас боялған немесе шаңдатылған күңгірт не құбылмалы түсті болады. Біздің бүгінгі сабағымызда бисерден қазақтың ұлттық киімдегі жігіт пен қыз бейнесін тігеміз.
1.Бисерден сүйкімді бояуларын алу үшін түстер таңдай білу керек.
2.Бисердің арнайы инесі бар. Ол өте жіңішке №1 болуы керек, жұмыс үстінде бірнеше ине қолданған дұрыс.
3.Бисермен бұйым жасағанда бір-біріне нығыз іліну керек. Жіпті қатты тартуға, керісінше бос қоюға болмайды. Бұйым тегіс түспейді. Егер бұйымнан қате тапсаңыз ерінбеңіз, сөгіп қайтадан қатеңізді түзетіңіз.
4.Техникалық орындалуына қарай:
1.Мата таңдаймыз.
2.Матаға суретін түсіреміз.
3.Әр түрлі түсті бисер таңдаймыз.
4.Ине-жіп.
Қорытынды бөлім: Бисермен әдемі бұйымдар жасау көп уақытты талап етеді, бірақ әдемілік үшін уақытты қиюға тура келеді. Көрме ұйымдастырып, ұтымды шығармашылық жұмыстарды талапқа сай екеніне сараптама жасаңдар.

Автор: С.К.КАРБОЗОВА, Балпық би кентіндегі қазақ орта мектеп-гимназиясының II-санатты технология пәнінің мұғалімі Көксу ауданы

Версия для печати

Другие новости

Комментарии


акнпсн2012-07-07 17:44:06# 3960

жаман

Ваш комментарий:

Ваше имя: (не менее 3 знаков)


Сообщение:


Ваш IP адрес: 54.81.225.75

Код:



обновить код