ГЛАВНОЕ В НОМЕРЕ:
27.06.2014
РАМАЗАН АЙЫ МҮБӘРӘК БОЛСЫН!

27.06.2014
ВСТРЕЧА С ЛУЧШИМИ

27.06.2014
ПРАВИЛЬНО ЛИ ДАРИТЬ АВТОМОБИЛИ ОТЛИЧИВШИМСЯ ВО ВРЕМЯ ЕНТ?

ВНИМАНИЕ:
РЕКЛАМА
ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ:

2014-05-30 14:41:13 Гость_326:
Бауыржан аганын аруагы колдасын !!!!!!!!!ким кандай Кудай корип тур Ултуган апай сизге жала жапкандардын исин Кудай жондер!!!!!жамандыкты айта бермей жаксыга кошейк успехо вам и удачи

2014-05-28 19:18:50 Гость_228:
мда... праило фальшивое

2014-05-27 17:20:48 Гость_240:
Намысы бар әр қазақ өзін ұлт деп санай білмесе, несі қазақ...

2014-05-27 14:50:14 Гость_839:
рахмет

2014-05-22 11:07:04 Гость_2014:
балалар гиография сабағынан комектесіндерші .мен 7"б" сынып окимын ме

2014-05-18 12:51:19 Гость_630:
Автомашина бензин құтысының сыйымдылығы 30 л.Оған толтыра құйылған бензиннің массасын есепте.

2014-05-16 18:28:16 Майра Әбибуллақызы:
Педагогтің құзыреттіліктері ұнады, жас та болса, жап-жақсы талдаeлар жасfй алған, өз тәжірибеңізді қоссаңыз екен, сонда өрнектің бейнесі көркем бола түсер еді, ақиқатқа жақындайсыз деген тілегім бар.

2014-05-14 22:55:13 Гость_938:
ute kuwti eken

2014-05-12 20:35:24 Гость_483:
спасибо!!!

2014-05-12 20:34:08 Гость_869:
отлично!!! просто супер! Thank you very much!!!

2014-05-11 18:36:33 Гость_541:
"МДҚ ұйымдастыру"пәні бойынша бағдарламадан қысқаша мәлімет жасаған,толық жауап жазған дұрыс болар.

2014-05-11 16:25:31 гулжанат:
мен биылғы жылы яғни.желтоқсан айында тест тапсырған едим.Алайда тестіден 1 балл жетпей қалып өте алмай қалдым.Енди осы мамырдын 25 не дейін 2014жылдың қайтадан өтініш беруіме болады ма?

2014-05-10 16:48:00 Гость_877:
Казина кожахметовна Вам привет от Ербола

2014-05-10 16:11:44 Гость_127:
маған ұнады балалар өте қуанды

2014-05-09 15:38:13 Гость_830:
у рахмет жарыста 1 ші орын алатын болдым

2014-05-06 23:31:19 Гость_276:
Ұлт адамы, елдің анасы болу екінің бірінің қолынан келмейді. Ұлт адамысыз деп жазу нағыз сауатсыз адамның пікірі. Біреудің атынан өзіне пікір жазғандығы көрініп тұр.. Барлық шындықтың бағасын халық беретіндігін ұмытпаңдар. Шындықты ешкім жасыра алмайды.

2014-05-06 20:37:49 Гость_158:
kruto

2014-05-06 14:17:28 Гость_472:
Согласна, вот например сейчас встретила в ана тили слово суйiр, что это за слово?! И таких много.

2014-05-06 13:49:29 Гость_333:
Попробуй хоть что то найти на казахском языке, ничего. Где то пишут так, в другом источнике по другому. А южанский диалект, он ведь все заполонил, таких слов которые южане употребляют мы с роду не слыхали, и почему наши дети так же должны говорить? Их каякка, берсей, макул бесит

2014-05-06 03:51:30 Гость_854:
молоде!

АРХИВ НОВОСТЕЙ:
РЕКЛАМНЫЙ БЛОК:
ОПРОС:

Архив голосований

ҚҰРМЕТТІ ОҚЫРМАН!

Бұл сіздің рухани жан серігіңіз сырлас досыңыз. Осы газет арқылы Сіз өз шығармашылығыңызды, тәжірибеңізді қалың көпшілікпен бөлісе аласыз. Облыс көлеміндегі денсаулық саласының тыныс-тіршілігімен танысып, ақпараттар айдынында өз қажетіңізге жарар мағлұматтарды дер кезінде ала аласыз. Ендеше, қапы қалмаңыз, қадірлі оқырмаң! Жазылым бағасы:
6 айға - 1530 тенге;
1 жылға - 3060 тенге;
Индекс - 66111
Газетке кез-келген "Казпошта" бөлімшелері арқылы жазыла аласыз.

ВАШЕМУ ВНИМАНИЮ!

Уважаемые педагоги и читатели!
Газета "Білім шапағаты" является изданием, деятельность которого посвящена публикации материалов учителей и педагогов
В связи с этим редакция газеты намерена публиковать для своих подписчиков их аттестационные, квалификационные работы, а также поздравления и пожелания. Для публикации научно-квалификационных трудов на страницах нашей газеты необходимо наличие подписной квитанции (корешка) на газету "Білім шапағаты" с местных отделений "Казпочты".

ПОГОДНЫЙ ИНФОРМЕР:


НАШИ ПАРТНЕРЫ:

Публикуемый материал

Бисерден қазақтың ұлттық киімдегі жігіт пен қыз бейнесін тігу

01.04.2011 Просмотров: 1791 Комментариев: 1

Сабақтың мақсаты: оқушыларға бисерден бұйым жасау әдістері туралы түсінік беру, үйрету.
Дамытушылық мақсаты: бисермен бұйым жасау арқылы қол икемділігін дамытуға кәсіптік бейімділігін қалыптастыру, іскерлік өнерге баулу.
Тәрбиелік мақсаты: оқушыларға эстетикалық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: сарамандық.
Сабақтың көрнекілігі: моншақ, бисер, стеклярус, бұйымның бірнеше үлгілері, кестелердің жасалу түрлері, материалдар мен құрал-жабдықтар: бисер, ине, жіп, мата.
Пәнаралық байланыс:тарих, сызу, математика, бейнелеу өнері.
Сабақтың өту барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі;
2. Өткен сабақ сұрау;
3. Жаңа сабақ;
4. Сарамандық жұмыс;
5. Білімдерін бағалау;
6. Үйге тапсырма;
Жаңа сабақ:
Сабақтың мазмұны мен барысы:
Адам баласы ертеден тұрмыс орнын, киімдерін әдемілеуге тырысты.Бисерді әр халық өзінше таныған. Бисердің отаны ежелгі Египет, бұл жерде түрлі-түсті шыныдан моншақтар да жасалған. XV ғасырда және XVI ғасырдың басында бисер өндірісі ерекше дамыған. Қазір бисер өру дәстүрі қайта сәнге кірді, өнер саласында бисердің қолдану аясы үлкеюде. Бисермен жұмыс істеу арқылы сендер оның өте алуан түрлі екенін білдіңдер. Қазіргі кезде бисерлерді, негізінен, әшекей бұйымдар ретінде қолданады.
Бисерге сипаттама: түріне қарап бисерді: қарапайым, жай бисер, стеклярус, рубка, богема бисері деп бөледі.
Бисер ол- кішкентай ортасында тесігі бар шариктер. Түстері әр түрлі. Құрамына қарай бисер шыныдан және металдан жасалған болып бөлінеді. Ал өңделуіне қарай тұтас боялған немесе шаңдатылған күңгірт не құбылмалы түсті болады. Біздің бүгінгі сабағымызда бисерден қазақтың ұлттық киімдегі жігіт пен қыз бейнесін тігеміз.
1.Бисерден сүйкімді бояуларын алу үшін түстер таңдай білу керек.
2.Бисердің арнайы инесі бар. Ол өте жіңішке №1 болуы керек, жұмыс үстінде бірнеше ине қолданған дұрыс.
3.Бисермен бұйым жасағанда бір-біріне нығыз іліну керек. Жіпті қатты тартуға, керісінше бос қоюға болмайды. Бұйым тегіс түспейді. Егер бұйымнан қате тапсаңыз ерінбеңіз, сөгіп қайтадан қатеңізді түзетіңіз.
4.Техникалық орындалуына қарай:
1.Мата таңдаймыз.
2.Матаға суретін түсіреміз.
3.Әр түрлі түсті бисер таңдаймыз.
4.Ине-жіп.
Қорытынды бөлім: Бисермен әдемі бұйымдар жасау көп уақытты талап етеді, бірақ әдемілік үшін уақытты қиюға тура келеді. Көрме ұйымдастырып, ұтымды шығармашылық жұмыстарды талапқа сай екеніне сараптама жасаңдар.

Автор: С.К.КАРБОЗОВА, Балпық би кентіндегі қазақ орта мектеп-гимназиясының II-санатты технология пәнінің мұғалімі Көксу ауданы

Версия для печати

Другие новости

Комментарии


акнпсн2012-07-07 17:44:06# 3960

жаман