ГЛАВНОЕ В НОМЕРЕ:
18.04.2014
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ ОҚУЛЫҚТАРДА ҚАТЕЛЕР ӨРІП ЖҮР

18.04.2014
МОРАТОРИЙ – МҰҒАЛІМДЕРГЕ КЕРЕК

18.04.2014
БІРНЕШЕ ҒАЛЫМ ТӨСБЕЛГІЛЕРМЕН МАРАПАТТАЛДЫ

18.04.2014
КАЗАХСТАН ДОЛЖЕН СТРЕМИТЬСЯ

ВНИМАНИЕ:
РЕКЛАМА
ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ:

2014-04-18 13:19:07 Гость_550:
Лучший учитель начальных классов в школе Белинского

2014-04-15 16:39:27 Гость_347:
Сәлеметсіздер ме, сіздердің газетке мақаланы қалай жіберсе болады, электронды жүйе арқылы

2014-04-15 13:03:29 Гость_163:
Зерде білім сайысына оқушыларымды қатыстырайын деп едім. Сіздермен қалай хабарласа аламын.

2014-04-13 21:19:38 Гость_123:
маған орфаграфиялық сөздік керек

2014-04-13 18:50:11 Гость_225:
Ұлтуған апай осы создерді оқып,журегімнің катты ауырғаны-ай. Бауыржан ағанын әруағы бір күңіренген шығар.

2014-04-13 14:49:05 Гость_316:
cool

2014-04-10 13:14:24 Гость_271:
Оте керемет рахмет сизге

2014-04-10 12:54:11 Гость_154:
как можно скачать слайд? заранее спасибо!

2014-04-09 22:35:50 Гость_444:
сизге коптен коп рахмет алгысым шексиз

2014-04-08 11:47:32 Гость_2007:
Когда будут опубликованы темы сочинений за 11 класс по рус.лит-ре, и 9 классы тоже.Заранее благодарна!

2014-04-08 08:19:45 аружан:
өте күшті керемет кккккккккккккллллллллллллаааааааааааасссссссссссссссссссссссссс

2014-04-07 08:52:21 Гость_910:
клас рахмет

2014-04-06 22:42:15 Гость_100:
классно!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2014-04-05 17:22:54 Гость_414:
өте дұрыс айтылған!!!

2014-04-05 14:25:03 жазитова жанерке:
такырып оте кызыкты

2014-04-03 23:57:17 Гость_432:
норм

2014-04-02 20:58:27 жанко:
норм

2014-04-02 12:02:32 Aidana:
OK

2014-04-02 10:45:50 ақерке:
ссссссссссссссссссссссссуууууууууууууууууууууупппппппппппппппппппппеееееееееееееееееррррррррррррррррр

2014-03-26 14:14:28 frj:
саламатсыздарма "әлемдік білім кеңістігінде енудегі мұғалімнің ролі" туралы макала тауып беріңіздерші

АРХИВ НОВОСТЕЙ:
РЕКЛАМНЫЙ БЛОК:
ОПРОС:

Архив голосований

ҚҰРМЕТТІ ОҚЫРМАН!

Бұл сіздің рухани жан серігіңіз сырлас досыңыз. Осы газет арқылы Сіз өз шығармашылығыңызды, тәжірибеңізді қалың көпшілікпен бөлісе аласыз. Облыс көлеміндегі денсаулық саласының тыныс-тіршілігімен танысып, ақпараттар айдынында өз қажетіңізге жарар мағлұматтарды дер кезінде ала аласыз. Ендеше, қапы қалмаңыз, қадірлі оқырмаң! Жазылым бағасы:
6 айға - 1530 тенге;
1 жылға - 3060 тенге;
Индекс - 66111
Газетке кез-келген "Казпошта" бөлімшелері арқылы жазыла аласыз.

ВАШЕМУ ВНИМАНИЮ!

Уважаемые педагоги и читатели!
Газета "Білім шапағаты" является изданием, деятельность которого посвящена публикации материалов учителей и педагогов
В связи с этим редакция газеты намерена публиковать для своих подписчиков их аттестационные, квалификационные работы, а также поздравления и пожелания. Для публикации научно-квалификационных трудов на страницах нашей газеты необходимо наличие подписной квитанции (корешка) на газету "Білім шапағаты" с местных отделений "Казпочты".

ПОГОДНЫЙ ИНФОРМЕР:


НАШИ ПАРТНЕРЫ:

Публикуемый материал

Бисерден қазақтың ұлттық киімдегі жігіт пен қыз бейнесін тігу

01.04.2011 Просмотров: 1632 Комментариев: 1

Сабақтың мақсаты: оқушыларға бисерден бұйым жасау әдістері туралы түсінік беру, үйрету.
Дамытушылық мақсаты: бисермен бұйым жасау арқылы қол икемділігін дамытуға кәсіптік бейімділігін қалыптастыру, іскерлік өнерге баулу.
Тәрбиелік мақсаты: оқушыларға эстетикалық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: сарамандық.
Сабақтың көрнекілігі: моншақ, бисер, стеклярус, бұйымның бірнеше үлгілері, кестелердің жасалу түрлері, материалдар мен құрал-жабдықтар: бисер, ине, жіп, мата.
Пәнаралық байланыс:тарих, сызу, математика, бейнелеу өнері.
Сабақтың өту барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі;
2. Өткен сабақ сұрау;
3. Жаңа сабақ;
4. Сарамандық жұмыс;
5. Білімдерін бағалау;
6. Үйге тапсырма;
Жаңа сабақ:
Сабақтың мазмұны мен барысы:
Адам баласы ертеден тұрмыс орнын, киімдерін әдемілеуге тырысты.Бисерді әр халық өзінше таныған. Бисердің отаны ежелгі Египет, бұл жерде түрлі-түсті шыныдан моншақтар да жасалған. XV ғасырда және XVI ғасырдың басында бисер өндірісі ерекше дамыған. Қазір бисер өру дәстүрі қайта сәнге кірді, өнер саласында бисердің қолдану аясы үлкеюде. Бисермен жұмыс істеу арқылы сендер оның өте алуан түрлі екенін білдіңдер. Қазіргі кезде бисерлерді, негізінен, әшекей бұйымдар ретінде қолданады.
Бисерге сипаттама: түріне қарап бисерді: қарапайым, жай бисер, стеклярус, рубка, богема бисері деп бөледі.
Бисер ол- кішкентай ортасында тесігі бар шариктер. Түстері әр түрлі. Құрамына қарай бисер шыныдан және металдан жасалған болып бөлінеді. Ал өңделуіне қарай тұтас боялған немесе шаңдатылған күңгірт не құбылмалы түсті болады. Біздің бүгінгі сабағымызда бисерден қазақтың ұлттық киімдегі жігіт пен қыз бейнесін тігеміз.
1.Бисерден сүйкімді бояуларын алу үшін түстер таңдай білу керек.
2.Бисердің арнайы инесі бар. Ол өте жіңішке №1 болуы керек, жұмыс үстінде бірнеше ине қолданған дұрыс.
3.Бисермен бұйым жасағанда бір-біріне нығыз іліну керек. Жіпті қатты тартуға, керісінше бос қоюға болмайды. Бұйым тегіс түспейді. Егер бұйымнан қате тапсаңыз ерінбеңіз, сөгіп қайтадан қатеңізді түзетіңіз.
4.Техникалық орындалуына қарай:
1.Мата таңдаймыз.
2.Матаға суретін түсіреміз.
3.Әр түрлі түсті бисер таңдаймыз.
4.Ине-жіп.
Қорытынды бөлім: Бисермен әдемі бұйымдар жасау көп уақытты талап етеді, бірақ әдемілік үшін уақытты қиюға тура келеді. Көрме ұйымдастырып, ұтымды шығармашылық жұмыстарды талапқа сай екеніне сараптама жасаңдар.

Автор: С.К.КАРБОЗОВА, Балпық би кентіндегі қазақ орта мектеп-гимназиясының II-санатты технология пәнінің мұғалімі Көксу ауданы

Версия для печати

Другие новости

Комментарии


акнпсн2012-07-07 17:44:06# 3960

жаман